Bon Voyage

Een tijdje geleden was ik één van de 'featured' dames bij Scrapping4Fun, daarom mocht ik gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge die vandaag van start gaat met als thema "Bon Voyage".  Tof thema!  Je mag een kaart maken, een layout, een canvas, ... wat je maar wil.

Ik maakte voor het eerst een mini album.  Ik kocht het stencil van Noor-Scr@p voor we op vakantie vertrokken.  Ik ga er zeker nog eens een albumpje mee maken met wat leuke foto's van Denemarken maar die moet ik nog uitzoeken en printen.

Nu maakte ik een boekje om aan onze jongste te geven voor hij naar Spanje vertrekt op surfvakantie (zie ook dit bericht).  Kan hij dan achteraf een paar foto's inplakken....  Ik kleefde 2 flapjes dicht, kan hij daar eventueel kleine dingetjes in kwijt,  ticketjes van ..., weet ik veel wat...

Ik gebruikte hetzelfde papierblok als voor het kaartje van gisteren. 
Veel toepasselijker kan niet denk ik!   


Klap je mee het album open? 


 Hier nog eens de gekke Gus die ook op zijn kaartje staat...




Het boekje houdt dicht met een klein velcrorondje.

Ik vond het heel leuk om dit te maken, ik hoop dat hij het ook tof vindt en nadien wat foto's toevoegt als herinnering aan zijn surfvakantie aan de Noordkust van Spaans Baskenland.

Meer informatie over challenge 95 bij Scrapping4Fun vind je hier.

Gebruikte materialen:
Scr@p  Stencil Mini Album 6002/0827 Noor Design
DP Mix & Match Beach Blues - Craft Sensations
Touwen: Marianne Design LR0418
Patrijspoort: Marianne Design LR0417 
Zomer : Joy 6002/0550
letters Spanje: Nellie Snellen SD080
Enjoy, Vierkante en rechthoekige mal: AliExpress
Digi Digi Gus Beach Body - Bugaboostamps
Digi Johny Surf - Bugaboostamps
Velcro: Joy
Good Times: xenos
Houten golfjes: Craft Sensations
Kurken vlaggetjes: Wibra


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier! 
Dankjewel!


Vanavond publiceer ik de winnaars van mijn verjaardagscandy!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Diana zei…
Hij is geweldig geworden! Dank je wel voor je gastdesignerschap op onze challenge!
Fijne dag!
X
Diana
click here for my blog
Heel mooi en je hebt leuke stempels gebruikt!
groetjes, Caroline
Gina zei…
Zo een leuk idee, een fotomapje ! Ik ben al benieuwd naar dat van jou van Denemarken! Was het de eerste keer dat jullie met een camper reisden? De digi's zijn ook super gekozen ! Groetjes, en alvast een fijn lang weekend ! Gina
Oeps... Helemaal vergeten, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
groetjes, Caroline
Tina Z. zei…
wow, amazing design, I love summer creations!
Je@net zei…
Super leuk mini album heb je zo gemaakt, Nancy. Je zoon zal er blij mee zijn!
Margreet zei…
Wat een gaaf boekje heb je voor je jongste gemaakt, Nancy....leuk dat Gus hier in terugkomt. Hij zal het vast completeren met leuke surffoto's!
Ik hoop dat je gisteren genoten hebt van onder meer je verjaarspost.
xxx Margreet
Marja zei…
Mooi boekje heb je voor je zoon gemaakt.
Leuk om later wat foto´s toe te voegen en te bewaren.
Groetjes Marja.
Marfien zei…
Dit mapje wordt vast gewaardeerd, heel handig voor wat leuke foto's en je kunt je mobiel in eigen hand houden :-)
Valerija zei…
Brilliant design and love the papers.
Big hugs, Valerija xx
Nicolette zei…
Wat een mooi project heb je als gd gemaakt. Ik hoop dat je zoon het leuk vindt en er zijn foto's in zal plakken.
Groetjes Nicolette
Sylvia zei…
Mooi mini album,Nancy.Heel mooi gemaakt.Een fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een mooi projectje gemaakt, leuk met al die flapjes en pockets, erg leuk.
groetjes
Ans
Danielle zei…
Erg leuk gemaakt, super als aandenken voor een paar foto's!!
Diny zei…
Wat een prachtig mini album heb je gemaakt Nancy.....mooie kleurtjes ....prachtig papier...het is schitterend!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Oh! Wat een superleuk album heb je gemaakt!! Echt geweldig! Dat moet ik ook eens doen. Mijn verlanglijstje wordt l langer naar mate ik aan het bloggen ben.... Want deze is niet zo ingewikkeld lijkt me en met albums ben ik gewoon niet zo goed....
GerJanne

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils