Proficiat

Vandaag zijn mijn schoonouders 56 jaar getrouwd.  Dat verdient een kaartje natuurlijk!

Ik maakte mijn kaartje met het patroontje van de Facebookgroep Be Challenged.  Ik vond het weer een leuk modelletje!

Voorzijde:


Het plaatje vond ik in een boekje van DécoTime, ik vind het wel leuk met het dienbord met 2 tassen en het boeketje roosjes.

Verstopt onder de doily:



De binnenkant mét en zonder het label:



 Gebruikte materialen:
Plaatje: uit een boekje van DécoTime
DP: StudioLight PPSL35
DP: binnenkant doily: Silky Roses - Craft Sensations
Doily: Marianne Design 
Andere mallen: merkloos
Stempel Proficiat: Marianne Design CS0957
Parelmoerlinnen papier: Craft Sensations
Basispapier: Colours Unlimited
Vlindertjes: Marianne Design CA3117
Brad: DécoTime
Houten letters: Craft Sensations
Vilten hartjes: Craft Sensations
Satijnen roosjes: HobbyFlora -Action
Chinees kant
lint en plakparels: Action

Deze voormiddag ga ik naar Oostburg naar een moederdagworkshop van Stampin'Up, samen met Angelique.  Ik kijk er al naar uit!  Ook Marfien zal er zijn, zij is één van de begeleiders van de workshop.  En nadien gaan Angelique en ik nog samen lunchen, kunnen we gezellig  weer wat bijbabbelen !

Fijn dat je weer langskwam op mijn blogje! 
Dankjewel als je de tijd neemt om een berichtje achter te laten,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Facebook Be Challenged
Cardz 4 Galz: # 46 - Shaped Card
Scrapping4Fun: # 89

Reacties

Je@net zei…
Gefeliciteerd met je schoonouders en wat een pracht van een kaart heb je voor hen gemaakt.
Fijne workshopdag gewenst!
Crea Ankie zei…
Gefeliciteerd Nancy.
Super mooi kaartje heb je gemaakt.
Margreet zei…
Proficiat met je schoonouders en je hebt een schitterende kaart voor hen gemaakt!
Dat belooft een leuke dag te worden, geniet ervan en het resultaat krijgen we vast wel te zien!
xxx Margreet
Hetty zei…
Gefeliciteerd met je schoonouders, lief kaartje heb je voor ze gemaakt.
Veel plezier bij de workshop !!
Groetjes Hetty
Marja zei…
Leuke kaart heb je voor je schoonouders gemaakt!
Mooi in het roze.
Groetjes Marja.
Valerija zei…
Fabolous card, great papers and beautiful design.
Valerija xx
Gina zei…
Hele mooie kaart Nancy. Leuk geworden! En wat heb je een leuke dag voor de boeg ! Geniet ervan! Groetjes, Gina
Eri zei…
Prachtig deze kaart voor je schoonouders! Veel plezier bij de workshop, we zullen vast het resultaat wel eens zien.
Groetjes, Eri
Judith zei…
Heel erg mooi kaartje Nancy...
Groetjes van Judith
carla zei…
Gefeliciteerd met de huwelijksverjaardag van je schoonouders.
Je hebt er een prachtige kaart voor gemaakt, die zal wel in de smaak vallen.
Een hele leuke samenstelling met mooie details.
tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Hoi Nancy ,
Gefeliciteerd met de huwelijksverjaardag van je schoonouders.
Prachtige kaart leuk modelletje .
Fijn weekend
Groetjes Doris
Nicolette zei…
Het model is zo leuk en je hebt er iets moois van gemaakt voor je schoonouders. Gefeliciteerd!
Groetjes Nicolette
karien zei…
Wat een mooi kaartje Nancy
Groetjes Karien
Christine zei…
Wat heerlijk die SU workshop, hoop dat je genoten hebt. Je kaart in dit artikel is zo lief en de kleuren erg mooi. Leuk bedacht om een gedeelte onder een doily te verstoppen.
Caroline zei…
Gefeliciteerd met je schoonouders! Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Het is een heel mooi model
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Het is een heel leuk model, ik wist in het begin niet wat ik er mee moest, maar kreeg er ook lol in, hij is af !
De jouwe is mooi van kleur, heel mooi plaatje en feestelijk afgewerkt met het lint en de hartjes..
Je hobbydagje en lunch was vast heel geslaagd,
groetjes,
Ans
martine zei…
Hoi Nancy gefeliciteerd met je schoonouders,
en wat een super mooi kaartje met label erbij prachtig is het model ook !
fijne Zondag liefs martine
lenywim35 zei…
Schattige kaart. Mooi model ook. Ik wens je een fijne workshop en met Angelique een lekker slot van de dag. grts leny
Sylvia zei…
Prachtige laart voor ke schoonouders, Nancy.Leuk model en mooie kleurtjes.Heel mooi afgewerkt.

Groetjes, Sylvia.
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, zo mooi versierd en heel romantisch ! Groetjes, Enny
Marfien zei…
Wat een romantisch kaartje is dit en nog wel met geheimen :-) Leuk om je te ontmoeten, nog een gezellige middag gehad?
Hopelijk was je reis terug wat sneller . . .
Wat een mooie kaart heb je voor je schoonouders gemaakt, wat een fantastische mijlpaal hebben ze bereikt. Leuke tekst schrijf je: "een dienblad met 2 tassen". Ik dacht: hoezo 2 tassen, waarom een plaatje met 2 tassen?? Waar zijn ze dan, ik zie geen tassen....? Aha... dienblad met 2 kop en schotels hahaha... leuk hè dat taalverschil, ik kan er enorm van genieten, groetjes Petra
Cazro zei…
I love this card. Thanks for joining us at Cardz 4 Galz. Caz DT
Stunning Creation
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com
nocne życie zei…
Hi
Beautiful work, I like the choice of colors and style
Agnieszka DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils