Kleurenkaartenteam # 5: Paars en olijfgroen

Altijd leuk de laatste woensdag van de maand, want dan is het weer Kleurenkaartenteamdag! Ik ben altijd benieuwd wat iedereen met de opgelegde kleurtjes gemaakt heeft!  Vandaag kleurt blogland lila/paars en olijfgroen, de keuze van Nelleke.

Toen ik een paar weken geleden Marfien ontmoette op een SU-workshop had ze voor Angelique en mij een paarse libelle mee," had ik onmiddellijk al een basis om mee aan de slag te gaan voor het KKT", zei ze.  Omdat ik de libelleset van SU zo mooi vond heb ik die ook gekocht.  Ik had het setje vorig weekend mee naar Nederland en heb er op zondagvoormiddag dit kaartje mee gemaakt, als bedankje omdat we bij mijn schoonzus mochten logeren in haar Brabantse vakantiehuisje. 


Op DP heb ik de libelle gestempeld, een mooie tekststempel en op de rand wat olijfgroene stippen uit dezelfde stempelset.
Uitgestanst en gemat op paars en olijfgroen, en dit dan op een witte basiskaart van 15/15 geplakt.
Best eenvoudig maar wel leuk.

En de libelle van Marfien?  Die heeft zich ondertussen ergens verstopt, als ze nog eens tevoorschijn komt, dan plak ik die sebiet vast op een nieuw kaartje  ;-)  ....

Gebruikte materialen:
DP Mix &Match Vintage Adventure - Craft Sensations
Stempels:  Dragonfly Dreams - Stampin' Up
Inkt: Memento: Bamboo Leaves, Lulu Lavender, Grape Gelly
Vierkante mallen: AliExpress


Ben je ook benieuwd naar de andere KKT-kaartjes?
Hier vind je alle deelnemers.  Breng je ze ook een bezoekje?
Dankjewel als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes 
Nancy



Reacties

Veerle zei…
Jij bent er vroeg bij Nancy. Ik had mijn blogpost gisteren klaargemaakt maar hij gaat pas om 9u live. Je kaartje is heel mooi geworden. Mooi dat je je mat kaartje in twee kleuren hebt gedaan. Heel geslaagde KKT passage weer. Fijne dag verder en groetjes, Veerle
Nicolette zei…
Wat een mooie stempel en je hebt er een leuke kaart van gemaakt voor je schoonzus.
Groetjes Nicolette
Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt met de libel.
Ik kan wel begrijpen dat je 'm zelf aangeschaft hebt, die gaan we vast nog vaker tegenkomen.
groetjes Hetty
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Mariken zei…
Prachtige kaart! Die libelle is mooi, en de rand vind ik ook geweldig!
Fijne dag!
Diana zei…
Wauw! Mooi Nancy! Zijn ook echt mijn kleuren hhihi

X
Diana
Diana's Creations
Scraptastisch zei…
Wat een libelle al niet teweeg kan brengen hè Nancy!
Je kaartje is prachtig en had ook een goede geweest voor de achtergrond challenge bij ons, maar er is al weer een nieuw thema vandaag dat had je al gezien zag ik!
Fijne dag en zie de libelle van Marfien boven water te krijgen, hihi veel te goed opgeborgen natuurlijk om niet kwijt te raken, whaha
Liefs Gerie
Gina zei…
Hele leuke kaart Nancy ! Mooi die combinatie van groen en paars! Groetjes, Gina
Marfien zei…
Volgens mij zit die libelle ergens onder een bloem :-), Je had hem tussen een kaartje gelegd om te beschermen. Geeft niet, ik ben dingen kwijt die ik net gebruikt heb, maak ik het nog een keer en liggen ze onder het te maken kaartje . . . Je kaart is mooi geworden, de kleuren zijn gewoon een dankbare combi voor de libel
Jantine zei…
Mooie kaart, Nancy! Heel mooi gedaan, zo met die kleuren. En die libelle is prachtig. Maar ze vliegen alle kanten op ;-)
Fijne dag, groetjes
Jantine
Eri zei…
Leuke kaart in deze kleurcombinatie!
Groetjes, Eri
Larissa zei…
Heel mooi.
Mooie rand ook, geeft het een vrolijke uitstraling met de leuke libelle.
Fijne dag!
Marijke zei…
Je kaart is goed gelukt! Leuk die libelle en komt goed uit met deze kleur. Ik vond het wel een moeilijk opdracht. Groetjes Marijke.
wat mooi zijn jou kaartjes en die mallen prachtig gewoon.
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart met een prachtige libelle en een leuk tekst,
gr.Ans
Ant zei…
Hele mooie kaart. En met deze tekst op de kaart krijg je vast een glimlach terug.
Monique zei…
Prachtige kaart Nancy! Net als mijn verjaardagskaart die ik van jou heb gekregen. Dank je wel!
Liefs Monique
!neke zei…
Hele mooie kaart Nancy !!!!
groeten Ineke
Ellen zei…
Die libel is zeker mooi! Echt een gave kaart.
lenywim35 zei…
Een prachtige kaart Nancy. Ik heb pas ook die libelle gekocht samen met wat kikkers. Maar niet meegenomen, anders moet ook de double do nog mee. Wim ziet me aankomen hihihi.
Maar vind de combi prachtig zo. grts leny
Rosina zei…
Een schitterend kaartje Nancy...wat een prachtige borderstansjes rondom en die mooie libelle maakt het helemaal af...PRACHTIG!!!!

groetjes Rosina
wat ziet je kaartje er ontzettend leuk uit! groetjes Petra
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuke kaart alweer! Mooi, die rand rondom!!

Liefs,
Nancy
Margreet zei…
Prachtig kaartje met die mooie libelle, Nancy....en wat een mooie tekst als bedankje!
xxx Margreet
Nelly zei…
Wat mooi gemaakt in de kleuren van KKT .

Groetjes Nelly
Heel mooie kaart Nancy ! Leuk de libel mooi in deze kleuren .
Groetjes Doris
Angelique zei…
Mooie kaart met de gestempelde libelle. Het is er bij mij niet van gekomen om de gekregen libelle te gebruiken maar komt ook nog wel.
lieve groetjes Angelique
Danielle zei…
Erg mooi gedaan! Die libelle is prachtig. De rand die je hebt gebruikt ook. Mooi geheel!
Creatiels zei…
mooi gedaan, een half om half kaartje zou ik het willen noemen, leuk resultaat
groetjes
Els
Hermien zei…
mooi kaartje

Groetjes Hermien
Nelleke zei…
prachtige stempel zeg. Ik heb een stansje van een libelle MD, en vind hem leuk om te gebruiken.
Christine zei…
oh prachtig Nancy. Je hebt de set en er lekker mee gespeeld.
Echt zo mooi, tijdloos en multi toepasbaar. Veel plezier ook met Special reason.
GerJanne zei…
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk met die stansen er zo op. En wat is er prachtig spul bij SU te koop hè? Ik heb de nieuwe catalogus....zo gaaf.
Groetjes,
GerJanne
Renate zei…
Heel mooi kaartje Nancy.
Groetjes Renate
Wauw dat ziet erg leuk uit. Heel mooi gedaan,
Bedankt voor je deelname alweer, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij
Grtjs Martina
X
Sarah zei…
Mooi Nancy!
Margo zei…
Heel erg mooi Nancy ! Ik vind die set ook zo prachtig. Ik kan gelukkig samen met mn mama een beetje bespreken. We nemen elk andere sets zodat we die van elkaar kunnen lenen.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils