Celebrate

Gisteren was mijn schoonzus jarig.  Toen ik onlangs deze stempelset zag wist ik onmiddellijk dat ik deze 'moest' hebben.  Mijn schoonzus heeft 2 katten, speelde vroeger piano, ze zingt in een koor...


De kaart is gemaakt op basis van een schets van Club Cards and More. Ik gebruikte een papierblokje van Action, leuke motiefjes, vooral het papier met de kleurschakeringen tussen geel en rood vond ik erg tof, het gaf een leuk effect bij het opbouwen van de hartjesbloem, vind je ook niet?

Gebruikte materialen:
Jazzy Cats: Penny Black
ingekleurd met mijn zigmarkers
DP : Mix & Match Funny Colours - Craft Sensations
Cirkel: Marianne Design CR1239
Mery's Flowers heart: Joy 6002/0597 
Celebrate: Signature Collection - Crafter's Companion
Party Music: MemoryBox 98757

Fijn dat je op blogbezoek kwam! 
Dankjewel als je de tijd neemt om  een reactie achter te laten. 
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke en toepasselijke kaart heb je zo voor de jarige gemaakt, Nancy!
Nicolette zei…
Echt een heel leuk persoonlijke kaart.
Fijn weekend,
Grietjes Nicolette
Eri zei…
Een heel leuke kaart voor je schoonzus. Prachtige bloem heb je gemaakt!
Groetjes, Eri
Scraptastisch zei…
Wat een leukerd deze kaart Nancy, nog van harte met je schoonzus! Prachtig die bloem met het stikrandje erbij!
xx Gerie
Marja zei…
Superleuke kaart Nancy!
Heel leuk stempeltje ...als ik je verhaal zo lees past het precies bij de jarige.
Heb ook een serie van deze leuke stempeltjes gekocht ...ga ik een kaart voor mijn dochter mee maken...zei is niet net als ik van het roze en lieve poppetjes dus moet voor haar iets anders maken haha
Groetjes Marja.
Petra L zei…
Ik vind je kaart ontzettend leuk en de bloem...prachtig!

Lieve groet, Petra
Miranda K zei…
Super leuke kaart helemaal als het ook nog iets persoonlijks heeft. je bloem is mooi zo in deze kleuren/papierblokje .. groeten miranda k
Margreet zei…
Nou, toepasselijker kan een kaart niet zijn, Nancy...hij is perfect...en wat je zegt: de kleurschakeringen zijn zo mooi bij de bloem!
xxx Margreet
Ans Gilbert zei…
Wat een gave stempel is dit Nancy, en zo toepasselijk voor je schoonzusje, de bloem is super ( ik heb hem ook besteld)
groetjes,
Ans

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils