Bugaboo Holiday Chaos # 4

Oef, het is me gelukt! Ik had graag de 7 'opdrachten' volbracht voor de Holiday Chaos met de leuke Bugabootjes, maar dit was niet evident want de laatste tijd is het zo druk op het werk dat ik 's avonds niet altijd meer zin heb om aan de knutsel te gaan, en dat wil wat zeggen...

Het thema voor dag 6: Flash Back Holiday: gebruik oud papier uit je voorraad en een oude digi. 
De winterbearset was één van mijn eerste Bugabootjes dus mocht die op dit kaartje.  Het dessinpapier van Marianne Design is ook al van een paar jaar geleden, maar ik blijf het mooi vinden!


Gebruikte materialen:
Digi Winter Bearset: Bugaboostamps
DP Scandinavian Christmas: Marianne Design PK9068
Snowpaper
Sneeuwster: Craft Unlimited
Diagonal in & out stitched rectangle: MFT
Rechthoek: Marianne Design LR0420
Tekststempel: Eline's XMas - Marianne Design EC0151
Lint: Laliberi
Memento Summer Sky

Voor de laatste dag van de Holiday Chaos stond er een freebiebingo op het programma.
Ik koos voor het eerste rijtje horizontaal: Candycanes, freebie en glitter.

Bij het element candycanes dacht ik onmiddellijk aan de leuke muis met de snoepjesstok.  De freebie van gisteren was een nogal boos kijkende kat.  Waarschijnlijk is hij zo boos omdat de muis wel snoep heeft en hij niet??  Hoe zou je zelf zijn, ha ha!
In de schets van Atlantic Heart Sketches kon ik deze elementen mooi met elkaar combineren...


Het rood/witte papier dat ik deze week al gebruikte voor mijn label heb ik hier gebruikt om de plaatjes op te matten, door het schuin te leggen geeft dit wel een leuk effect, net alsof er een touwtje omheen gelegd is...


Gebruikte materialen:
Crabby Cat Christmas: Bugaboostamps
Candy Cane Mouse: Bugaboostamps
DP Festive Wonder: Signature Collection Sara Davies - Crafter's Companion
DP rood/wit: Décotime
Snowpaper
20-17: Advent Calendar Set - MemoryBox
Sneeuwvlok: Marianne Design CR1335
Tekststempel: Kerstwensen - Marianne Design CS0979
Diamond Gems: Marianne Design JU0932 
touw: Dille en Kamille 
belletjes: Action
Glitterlijm

Hieronder zie je mijn kaartenoogst van deze week,
allemaal met Bugabootjes! 
Blij mee!


Fijn dat je op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een
reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
 

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Kaart 1
Catch the Bug Holiday Chaos: Day 6
Mojo Monday: # 477
CHCC: # 311 -  color grey or silver, a little or a lot

Kaart 2
Catch the Bug Holiday Chaos: Day 7
Atlantic Heart Sketches: # 189
CHCC Extra 
Merry Monday: # 225 - Candy Canes
Winter Wonderland: Frame it
Christmas Card Challenges: #1 - Candy Cane

Reacties

karien zei…
Weer twee hele mooie kaarten en wat staat dat leuk zo alle kaarten op de foto
Groetjes Karien
Marja zei…
Deze twee zijn ook weer prachtig Nancy!
Je hebt zo toch een hele mooie serie met kaartjes gemaakt.
Groetjes Marja.
Je@net zei…
Twee super leuke kerstkaarten, Nancy. Allebei erg mooi geworden.
En wat leuk om de hele serie zo compleet te zien. Je hebt je best weer gedaan en alle kaartjes zijn erg geslaagd!
Margo zei…
Wat een superleuke kaarten Nancy ! Ik ken het hoor, hier ook zo druk met het werk en dan lukt het niet altijd om te beginnen knutselen al heb ik wel veel zin om vanalles te maken. Ik hoop dit weekend ook een goede slag te kunnen doen met kerstkaarten zodat ik volgende week kan beginnen schrijven want voor je het weet is het weer kerst, de dagen en weken vliegen hier voorbij !
Margreet zei…
Wat een gave kaartjes weer om de 7 dagen vol te maken, Nancy. En wat knap van je dat het gelukt is, ondanks alle drukte op je werk! Fijn vrije week gewenst!
xxx Margreet
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Een heel toffe serie kaarten heb je gemaakt Nancy, en dat ondanks zo'n drukke week.
Groetjes, Eri
een voor een, leuke kaartjes zijn het zo geworden ! mooi gedaan ! zonde om de 'oudjes' niet meer te gebruiken.
grtjs, martina
x
en eh... even een antwoord op je vraagje... zoveel doosjes maak ik vaak niet op 1 dag, maar in periodes. dan is het soms even doorbijten, ben ik het beu, dan doe ik gewoon even iets anders. Maar als je dan de ontvangers hoort en ziet, maakt het allemaal goed ! Zo fijn om mensen blij te maken.
Marjan zei…
Hard gewerkt, Nancy! Je oogst ziet er goed uit! Erg gave kaartje, de laatste twee zeker ook! Ik vind het knap dat je na je werk nog aan de hobby gaat, ik heb na een dag klas gedraaid te hebben geen enkele puf meer om dat te doen. Maar moet er dan ook weer uit om zes uur 's ochtends en lig er vroeg in. Goed weekend!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
heel knap om 's avonds nog aan de freubel te gaan, zou niks voor mij zijn.. Ik vind de laatste 2 ook weer heel erg leuk, vooral de laatste met de rood/witte matjes..
groetjes,
Ans
Super mooie serie kaarten Nancy !
Prettig weekend Groetjes Doris
Sarah zei…
Wat zijn deze leuk! Mooie reeks ook!
Als de kinderen dan eindelijk in bed liggen, is mijn energie ook op om nog te knutselen. Ik ben deze week ook twee keer na het voorlezen in slaap gevallen. Dat mailgedoe vraagt best veel energie ( en zo stom ! ) xxx
Gina zei…
Schitterend Nancy ! Die streepjesrand op die eerste kaart vind ik ook wel heel leuk ! Die tweede kaart gemat op wit-rood streepjes papier is ook heel mooi geworden ! Het is omdat ik bij jou al die mooie kaartjes zag passeren dat ik me ook al snel liet meeslepen. Leuk toch he :) Groetjes en ook voor jou morgen een fijne zondag ! Groetjes, Gina
Dawn Frost zei…
All your cards are amazing! Thanks for joining Catch the Bug's Holiday Chaos challenge good luck! Dawn Bugaboo DT
Billie A zei…
Awesome image and fun coloring. Great old papers. So glad you joined us at Catch the bug for our holiday chaos.

Billie A
Catch the bug
Inspiration Destination
Creative with Stamps
Aud Sentiments
Dena J zei…
Thank you so much for linking to AHSC this week! All your cards are marvelous.
Sooo cute! I love all those adorable cards. That for joining our Holiday Chaos at Catch the Bug.
Great diecuts and acorable image and coloring...adorable card. Thanks for sharing with us at AHSC this week.
Ooops, wrong card for the AHSC Challenge; but adorable. On your second card, really love the peppermint frames around each image...almost appears as stitching. and your background paper really pop the frames, along with the candy-stripe ribbon...adorable. Again, thanks for sharing with us this week, and please come back next week for the new challenge.
Megan J zei…
Hi Nancy, love the card with the three frames around the crabby cat, mouse and bauble, it looks great... have a wonderful week... Megan
Ali zei…
Absolutely PERFAECT for this week's AHSC Challenge! Love the red and white "frames" around your images... and the Baker's twine is PERFECTION as an embellishment! Your AHSC sketch card 100% makes me smile! Bravo! Thanks for playing along at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week! ~ Ali (AHSC DT)
Jessica K zei…
Oh my goodness - your card is ADORABLE! I love the little frames and embellishments! Thanks for joining us this week at Atlantic Hearts Sketch Challenge!

Jess - DT
www.freshbyjess.blogspot.ca
Lisa zei…
Oh my! So much cuteness here! Love your AHSC card especially... THAT is adorable!! Love how you used this sketch! Thanks so much for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge!
Rema DeLeeuw zei…
Super cute! Thanks for playing along at Christmas Card Challenges.
Lori zei…
All of your cards are super cute! Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challenges! -Lori DT
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils