Hoera

Terug van onze toffe 5-daagse in Nederland, het was echt genieten, ondanks het minder mooie weer.  Maar niets moest (behalve de workshop vrijdag bij Ludiec natuurlijk, daarover lees je donderdag op mijn blog), de plannen konden telkens aangepast worden, het was echt tof allemaal!

Ondertussen al weer aan het werk. Maar ik had nog een verjaardagskaartje nodig en toen ik bij Stick it Down de kaartschets zag wist ik gelijk dat dit hét moment was om eindelijk eens mijn vlaggetjesstempel van Marianne Design uit de verpakking te halen!


Na de distressachtergrondjes die ik met Margo maakte wou ik eens uittesten of dit met Memento-inkt ook zou lukken.  Wat minder 'nat' maar werkt dus duidelijk ook, vind ik. 
Ik sponste eerst mijn achtergrond, een rechthoek uitgestanst, daarna de Hoera uitgestanst uit het achtergrondpapier en uit wit linnenpapier.  De witte Hoera heb ik ingelegd in het achtergrondpapier en het geheel op een roze dubbele kaart gekleefd. 
De vlaggenlijnstempel heb ik hier en daar een klein beetje ingekleurd met 3 Spectrum Noirstiften in bijpassende kleurtjes.
Een tamelijk snel en simpel kaartje, maar wel een leuk effect vind ik...

Gebruikte materialen
In & Out Diagonal stitched Rectangle: MFT
Hoera: Marianne Design - COL1348
Hetty's vlaggetjes: Marianne Design - HT1604
Memento Dew Drops: Dandelion, Tangelo en Brilliance Poppy

Leuk dat je weer langskwam op mijn blogje,
tof als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier! 
Dankjewel!


Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Stick it Down
Crafting from the Heart: # 123
Craft your Passion: #325
Creative Moments: # 100



Reacties

Lia zei…
Nancy, wat een superleuk idee om je kaart op deze manier te maken! Hij is mooi.
Lia xx
Sarah zei…
Leuk gemaakt Nancy. Fijn dat je zo' n tof 5 daagse had!
Unknown zei…
What a fun card, love the colors. Thanks for joining us at Stick it Down.

Colleen-Design Team
http://scrappingranny-colleen.blogspot.com/
Je@net zei…
Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, Nancy.
En wat een leuke kaart heb je gemaakt. Super gave uitwerking van de sketch!
Marleen zei…
Mooie feestelijke kaart Nancy en prachtig gedaan met de kleuren.
Lieve groetjes, Marleen
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Ik vind het toch zo leuk, het idee dat jij vaak in de bus terug van je werk de reacties leest op je kaarten en creaties. En ook blogs bezoekt en reacties schrijft. Dan zal de reistijd best wel sneller gaan dan wanneer je alleen naar buiten kijkt. En de weg zul je inmiddels wel kennen....
Je kaart is heel mooi van kleur en de technieken die je gebruikt hebt zijn best veel op zo'n toch wel redelijk rustige kaart. Op de foto lijkt het woord Hoera net lichtblauw.
Fijn dat je genoten hebt in Nederland. En van de workshop. Ben benieuwd naar je verhaal van aanstaande donderdag.Heeft het iets met Kerst te maken?
Groetjes,
GerJanne
Mooi gedaan je kaart Nancy! Fijn Dat je zo genoten hebt van de 5 daagse!!!
Groetjes van Gerie
Judith zei…
Super leuk en vrolijk kaartje...
Groetjes van Judith
karin zei…
Leuke achtergrond, mooi kaartje.
groetjes,
Karin
Rimmie zei…
Wat een geweldig vrolijk verjaardagkaartje. Mooi hoe je de vlaggetjes stempel hebt verwerkt!!!

Groetjes

Rimmie
Nota Bene zei…
Wat leuk, alweer een vakantie in Nederland (beetje jaloers...). Je kaartje is heel tof geworden, lekker vrolijk!
Groetjes, Nele
Unknown zei…
Love the colours! It's a great card.The inked flags are fabulous. Thanks so much for joining us at Stick It Down.
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Fijn dat de vakantie in Nederland zo goed bevallen is..en je toch genoten hebt..Je kaartje ziet er super uit, leuke stempels, mooie kleuren een gaaf dat de tekst ingelegd is..
groetjes,
Ans
Lori zei…
This is such a fun card! Love the stamped banners! Thanks so much for playing along with us at Stick It Down!
Misseke zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke
Unknown zei…
Your card is very beautiful. I love the colors. Thank you for joining us at Craft Your Passion. We would love to see you again!
~ Bonnie DT
Valerija zei…
Your card is so beautiful. Love the colours and stamped banners!
Valerija xx
Margo zei…
Lekker fleurig ! Heel leuk gedaan je achtergrond !
Groetjes
Margo
Anoniem zei…
So happy you finally got to use your flag stamp for the first time! I love the warm colors you chose for your card.


Thanks for using our sketch as inspiration for your card!

Evelyn, Stick it Down design team
https://mylittlecraftblog.wordpress.com

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils