Ladieskaart

Ik heb me nog eens gewaagd aan een vintagekaartje.  De uitdaging op het We Love Vintagechallengeblog is om een echte Ladieskaart te maken.

Onlangs had ik een fotovel gekocht van Hobbytheek, allemaal plaatjes met bloemen, op linnenpapier gedrukt, echt prachtig!  Eéntje leek me uitermate geschikt voor een ladieskaart.  Het lijkt een foto  van een kaptafel, de camee, een parelketting, een stapeltje (liefdes?)brieven, een roos, ...


Ik heb de foto 'ingekaderd' in de mal van Noordesign (Joy), hierbij de parfumflesjes van Joy uit roze cardstock, bewerkt met distressinkt en erachter voor wat contrast nog een uit kraft gestanst flesje.  Wat bloemetjes, een kantje uit mijn moeders kantjesdoos, een swirl van plakparels...  Het dessinpapier is ook van Joy (Vintage Texture).

Benieuwd wat jullie er van vinden.

Creatieve groetjes
Nancy

Met dit kaartje neem ik deel aan :

Reacties

Ans S. zei…
Prachtige ladieskaart met leuke details.

Groetjes Ans
Crea Ankie zei…
Toppertje Nancy!!
Wil Frutsel zei…
Een prachtige dameskaart in een mooie kleur. toppertje!!
xx Wilma
Marleen zei…
Wat een schitterende kaart Nancy... inderdaad echt voor een dame!
Lieve groetjes, Marleen
Liesbeth zei…
Mooi gedaan Nancy, superleuke details verwerkt op je ladieskaart, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth
Liesbeth zei…
Ik ben gelijk maar volger bij je geworden, misschien vindt je het leuk om mee te doen aan mijn candy?
Een schitterende kaart! Mooi met de parfumflesjes, pareltjes en blommetjes.
Groetjes Tineke
Trijntje zei…
Hoi Nancy. Prachtig en wat leuk samengesteld met alle die leuke materialen. Echt vrouwelijk. Groeten Trijntje
Giny zei…
Wat een prachtige dames kaart Nancy.
Lekker rose .
super.

Groetjes Giny
Anoniem zei…
Prachtige vintage dameskaart Nancy! Het plaatje is inderdaad prachtig en de spulletjes die je hebt gebruikt maken het een echte dameskaart :)
Lieve groetjes Chantal
Misseke zei…
Schitterende vintagekaart heb je gemaakt Nancy - supermooi samengesteld en gedaan - wat een plaatje!
Groetjes,
Misseke
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je vintage kaart is echt prachtig, wat een mooi plaatje en leuke spulletjes op je kaart, supermooie strik,
groetjes Ans
Jolanda zei…
Een schitterende kaart ladieskaart geworden en leuk gedaan zo met de parfumflesjes. dank je wel voor je deelname aan WLVC.

Groetjes van Jolanda
Angelique zei…
Wat een mooie kaart, goed gedaan met al die damesdetails.
groetjes Angelique
Wauw Nancy, dit is een hele echte ladieskaart hoort. Ik zou bijna zeggen dat ik de parfum kan ruiken door mijn beeldscherm heen ;-)
Prachtig gemaakt!

Groetjes Janneke
Mary zei…
Heel mooi gedaan hoor! Wat een prachtige, romantische vintage kaart. Mooi alle details erbij!
Fijne dag, groetjes Mary
Plony zei…
Wat een prachtige kaart Nancy...zo mooi gedaan met geweldige details...het is super om naar te kijken. Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC, xxx Plony
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart.
Groetjes, Anja
Ellen zei…
Mooi hoor! Door alle details heeft je kaart een romantische en nostalgische uitstraling. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

groetjes, Ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils