Alles wat voorbij is...

Weer 2 condoleancekaartjes moeten maken voor collega's die een familielid verloren hebben, een broer, een vader...

Ik gebruik vaak een embossingmal voor de achtergrond, zonder veel poespas geeft dit toch wel wat aan een dergelijk kaartje.  De nieuwe mallen met calla's vind ik ook heel mooi om op een rouwkaartje te gebruiken;

Voor de opbouw van deze kaart heb ik  gewerkt met de schets van Mojo Monday.  Ik zag eerst niet onmiddellijk of ik er wel mee aan de slag zou kunnen, maar voor dit kaartje vond ik de schets dan toch wel goed.




De gebruikte materialen:
embossingmal : Condolence Precious Marieke
Tekststempel : Different Colors
Bloemen: Marianne Design LR0352

Ik vond het weer heel leuk om de voorbije dagen jullie reacties te lezen! 
Dankjewel!

Creatieve groetjes
Nancy



Reacties

Rosina zei…
2 hele mooie en stijlvolle condoleancekaartjes Nancy....en deze kaartjes worden altijd heel erg gewaardeerd....
Ook je vorige kaartjes zijn erg leuk...ik had ze gemist...

groetjes Rosina
Trijntje zei…
Hoi Nancy. Twee stijlvolle kaarten. Mooie teksten. Deze bloemen Pasen perfect op rouwkaarten. Zeer goed geslaagd. Je vorige kaart is ook erg mooi met dat fleurige boeket. Groeten Trijntje
Hetty zei…
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Nancy. Ik vind de achtergrondembossing er erg goed bij passen.
Groetjes Hetty
So lovely! Thanks for playing along with Mojo Monday!
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy,
mooi de embossing achtergrond, de calla's passen er prima bij,
liefs Ans
Anoniem zei…
Wat een mooie, stijlvolle condoleance kaart Nancy! De bloemen zijn inderdaad heel geschikt voor dit soort kaarten en je hebt heel mooie embossing gebruikt :)
Lieve groetjes Chantal

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils