'Stressed' is 'desserts' spelled backwards...

Dit toffe plaatje (pinterest) lacht me nu al maanden toe 'maak een kaartje met mij', maar ik had geen idee hoe dit te verwerken.  Nu toch een kaartje mee gemaakt op basis van de schets van het Cheerful Sketches Challengeblog.  Mijn 3de kaartje al op basis van deze leuke schets.

In plaats van kleine doily's heb ik klokken gebruikt, want is het niet vaak zo dat we dan dit, dan dat... te doen hebben?  Zorgt de tijd niet vaak voor stress? Vandaar ook méér dan 2 wijzers op elke klok...

Gebruikte materialen
  • grote doily: double dies - Crafts Unlimited
  • klokken: Marianne Design - CR1234
  • Rose corner: Wild Rose Studio
  • Fabulous Phlox : Memory Box 98511
  • dessinpapier: Good Day Sunshine - Memory Keepers
Hier nog eens de schets:
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Haha dit is echt humor!!! Super leuk gedaan Nancy! Je hebt de sketch alweer prachtig verwerkt :)
Groetjes Chantal
Rosina zei…
Heel erg mooi kaartje Nancy...en weer leuk gedaan met die sketch...ik had hem ook opgeslagen, maar kon er geen ideetje bij vinden om hem te maken...het is jou weer perfect gelukt....

groetjes Rosina
Gina zei…
Hier is over nagedacht, Nancy! Super gedaan! Groetjes, Gina
Margo zei…
Erg leuke kaart Nancy !
Liefs
Margo
Engelchen zei…
een hele mooie kaart. :)
Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches
Geesje DT
Marieke zei…
Wat een leuk kaartje! Erg vrolijk, Nogmaals bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge blog.

Groet,
Marieke
Marjoleine zei…
Wat een leuke kaart zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine (DT)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils