Snel beter worden...

Wat is het toch leuk om je te laten inspireren door verschillende challenges! 
Dit was ook het geval voor dit beterschapskaartje.  Ik vond de schets van Creaine wel leuk om eens uit te proberen en waarom dan niet in zwart-wit met nog één kleurtje erbij...



Ik wou er toch een wat oppeppend kaartje van maken, daarom heb ik gekozen voor roze, leuk als contrast bij de bolletjespapiertjes en voor de bloem.  3 knoopjes waren een must voor de challenge, ééntje in elke kleur, leek me wel tof.  Naar de vogelmalletjes van MD heb ik lang moeten zoeken, en eentje vond ik hier wel van pas komen.  Ik hoop dat de vogel, zijn evenwicht zoekend op de knoop,  bij de ontvanger van het kaartje een glimlach op het gezicht kan toveren...

De gebruikte materialen:
  • Marianne Design CR1286 (ideaal om 9 vierkantjes uit te snijden...)
  • Vogel: Marianne Design COL1311
  • Bloem: Marianne Design LR0109
  • Banner: Marianne Design CR1299
  • stempel: Marianne Design CS0852
  • dessinpapier: restjes...
  • knopen uit de knopendoos...


Deze kaart doet mee aan volgende challenges:
Ik kijk uit naar jullie reacties, ik vind het heel tof om die te lezen, dankjewel!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Marijke zei…
Dat is een hele mooie kaart geworden en gelijk aan diverse challenges mee gedaan. Heel leuk die kleuren samen en de knoopjes doen het ook goed. Veel succes met de challenges, groetjes Marijke.
Anoniem zei…
Hoi Nancy ik denk dat de vogel zijn evenwicht wel goed kan bewaren op jouw prachtige kaart ;) Ontzettend leuk gedaan met de stippen, zwart/wit en de kleur roze. Top!
Groetjes Chantal
Margo zei…
Superleuke kaart Nancy !
Heel leuke kleurencombi !
Liefs
Margo
Creaine zei…
wow super mooi. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
groetjes Ine
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart, Nans. Mooi kleuren combinatie. Alles past weer perfect bij elkaar
Groetjes, Anja
Rosina zei…
Prachtig kaartje Nancy heel leuk dat stipjes papier en ook is het een geweldige sketch...

Groetjes Rosina
Jane zei…
Wat een mooie kaart. Mooi dat zwart/witte en roze erbij.

Groetjes Jane
Engelchen zei…
Dit is echt wel een oppepper.
Leuke gedaan.
Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.

Groetjes Geesje
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
martine zei…
Super mooie kaart Nancy,
en wat een prachtige combinatie van kleuren
toppie !!
liefs van martine
Trijntje zei…
Hoi Nancy. Prachtig deze kaart. . Mooi om zo de materialen te combineren. Groeten Trijntje
Unknown zei…
Heel mooi kaartje zeg. En mooie combinatie van papier

Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges en veel succes!

Groetjes karin xx
Artesania zei…
Fabulous design ,love this colour combo, nice idea using inchis ! iImust keep it in my mind!Thank you so much for entering our Kreadiva´s challenge this month!Good luck!
Greets Gudrun DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils